Melding “Toegang geweigerd. Company ontbreekt in request header” uit Twinfield

SupportCategorie: Power BI Connector voor TwinfieldMelding “Toegang geweigerd. Company ontbreekt in request header” uit Twinfield
Arie van Klompenburg Medewerkers gevraagd 2 maanden geleden

Bij het importeren uit Twinfield krijg ik de melding “Toegang geweigerd. Company ontbreekt in request header”. Hoe kan ik dat oplossen?

1 antwoorden
Beste antwoord
Arie van Klompenburg Medewerkers beantwoord 2 maanden geleden

Deze melding betekent dat je geen toegang hebt tot de betreffende administratie in Twinfield.
Mogelijke oorzaken zijn:

  • Je hebt een onjuist klantnummer of cluster url ingevoerd, zie de uitleg op 1.6 Bedrijven
  • Je hebt met deze Twinfield gebruiker geen toegang tot deze administratie. In de portal, op het tabblad Connectors, heb je Twinfield gekoppeld met een gebruikersnaam en wachtwoord. Met deze gebruiker moet je toegang hebben tot deze administratie. Zie de uitleg op 1.3 Connectors

Let op: als je al in een ander tabblad van de browser bent ingelogd in Twinfield dan wordt automatisch dat ingelogde gebruikersaccount gekoppeld. Als je dat niet wilt dan kun je het beste eerst uitloggen uit Twinfield of de browser eerst helemaal afsluiten.